پایگاه مقاومت بسیج مسجد رضویه

فرهنگی سیاسی ورزشی

پایگاه مقاومت بسیج مسجد رضویه

فرهنگی سیاسی ورزشی

بمب جنسی؛ سلاح جدید ارتش آمریکا

بمب جنسی؛ سلاح جدید ارتش آمریکا

بمب

 

چکیده:

 

در چند دهه اخیر و به دنبال انجام مطالعات و آزمایش های مختلف در جهت توسعه زرادخانه سلاح های میکروبی و شیمیایی ارتش آمریکا، ساخت چند سلاح جدید نظیر بمب های حاوی مواد حساسیت زای پوستی، بمب های ایجاد کننده بوی بد دهان، بمب های نفخ آور و در نهایت بمب جنسی، در دستور کار پنتاگون قرار گرفته است. اما در این میان، ساخت بمب جنسی به دلیل توانایی های آن در بر هم زدن ساختار نیروهای دشمن، با سرمایه گذاری بیشترهمراه شده است. منتقدان در برابر کارایی استفاده از چنین سلاح هایی علیه نیروهای دشمن در عراق سؤالات زیادی را مطرح می کنند؛ چرا که نیروهای جنگجوی مسلمان، احتمالاً کشته شدن در یک عملیات انتحاری را بر یک زندگی توأم با همجنس بازی ترجیح خواهند داد. نویسنده در این مقاله با اشاره به سرمایه گذاری های ارتش آمریکا برای ساخت این سلاح شیمیایی جدید معتقد است که استفاده از این سلاح علیه نیروهای آمریکایی می توانند به بروز یک فاجعه منجر گردد و جهنم کنونی در عراق را با وضعیتی بدتر رو به رو نماید.

 

امروزه دیگر دکتر استرانگلاو در پژوهشکده (برادران) رایت نیروی هوایی ایالات متحده در دایتون اوهایو، سمتی ندارد. اما سیزده سال پیش، این پژوهشکده از پنتاگون خواست که بودجه ای 5/7 میلیون دلاری را جهت انجام پژوهش بر روی پروژه ساخت بمبی که قادر به تبدیل سربازان دشمن به افرادی همجنس باز باشد، تصویب نماید.

براساس اسنادی که اخیراً توسط یک گروه بررسی کننده اسناد مربوط به توسعه سلاح های زیستی و مخارج آنها به دست آمده است، مدیران این آزمایشگاه به دنبال تحقق ساخت سلاحی غیرکشنده هستند که دشمن را به گونه ای غیرقابل تصور نابود نماید.

ادوارد هاموند در گفت و گو با شبکه CBS در این مورد می گوید: «پژوهشکده اوهایوی نیروی هوایی، پیشنهاد ساخت بمبی را ارائه نموده که حاوی مواد شیمیایی تحریک کننده نیروی جنسی سربازان دشمن می باشد. آنان معتقدند که در سایه استفاده از این بمب ها، واحدهای دشمن از هم گسیخته شده و سربازان به صورتی غیرقابل تصور، برای یکدیگر جذاب به نظر می رسند.»

باید دانست که در سال 2005 میلادی، شبکه بی بی سی برای اولین بار خبر از طراحی و ساخت این بمب داد. براساس گزارش بی بی سی، اگر چه در بررسی های به عمل آمده، تعدادی از سلاح های غیرکشنده پیشنهاد شده نظیر مواد حساسیت زای پوستی، مواد ایجاد کننده بوی بد دهان، مواد نفخ آور و در نهایت، مواد شیمیایی جذب کننده زنبورها به دور سربازان دشمن، مورد پذیرش قرار نگرفتند. اما رهبران پنتاگون، نظر مثبت خود را در مورد پروژه بمب جنسی اعلام نمودند. البته پافشاری پنتاگون بر انجام چنین پروژه هایی، یادآور رسوایی خرید چکش های معمولی اما 98 دلاری آنان برای ارتش ایالات متحده است.

در دوره ای که رئیس جمهور کلینتون در برابر همجنس بازان شعار «چیزی نپرس، چیز نگو» را در پیش گرفت تا راه برای استخدام همجنس بازان در ارتش آمریکا باز شود، ایده ساخت بمب جنسی نیز به عنوان یک طرح جذاب مطرح شد. هر چند چنین برنامه هایی، سابقه ای دیرپا در میان مقامات نظامی ایالات متحده دارد.

براساس گزارش تعدادی از مورخان، بمب «الکساندر کبیر» در اصل یک بمب جنسی بوده است که قرن ها پیش مورد استفاده قرار گرفت. یک قرن پیش از آن نیز، در نبرد «ترموفیل» که حوادث آن اخیراً در فیلم سینمایی 300 به تصویر کشیده شده است و به نبرد تاریخی گروهی اندک از سپاه یونان با ارتش ایران می پردازد، استفاده از بمب های جنسی گزارش گردیده است.

اما در مورد کارایی بمب های جنسی علیه جنگجویان عراقی، تردید های زیادی وجود دارد؛ چرا که احتمالاً استفاده از چنین بمب هایی علیه آنان، آثاری معکوس برای ما خواهد داشت.

بسیاری معتقدند که رزمندگان مسلمان ترجیح می دهند که خود را در یک عملیات انتحاری علیه پست های بازرسی منفجر نمایند، اما ذلت یک زندگی توأم با همجنس بازی را نپذیرند. لذا به کارگیری این سلاح از سوی ارتش آمریکا می تواند به افزایش کشته های ما بیانجامد. اما باید دانست که سرمایه گذاری 5/7 میلیون دلاری ارتش آمریکا بر روی ساخت چنین بمب هایی، می تواند حتی به پایان یافتن سریع تر جنگ عراق نیز بیانجامد.

من معتقدم که با فرض استفاده دشمنان ما از چنین سلاحی علیه خود ما، کاربرد چنین سلاح های شیمیایی نوینی با محدودیت اهای اخلاقی زیادی  روبروست. مثلاً فرض کنید که یکی از این بمب ها در پایگاه نظامیان آمریکایی در بغداد منفجر شود. آیا می توان وضعیت این نیروها را به دنبال چنین حمله ای تصور نمود؟

البته هم اینک نیز مخالفان زیادی در برابر حضور همجنس بازان در واحدهای ارتش آمریکا وجود دارند. هر چند در سایه تغییرات کنونی، ممکن است تعداد این افراد، بیشتر نیز گردد.

به یاد آورید که هم اینکه نیز ما در یک جهنم واقعی حضور پیدا کرده ایم. چرا که هیچ یک از ما در گذشته حتی تصور حضور نیروهایمان را در چنین جهنمی نمی کردیم و البته به کارگیری چنین سلاح هایی، تنها به بدتر شدن وضعیت این جنگ خواهید انجامید.

سین هفتم

هفت سین محمدی صلی الله علیه و اله






1- السَّعیدُ مَن اِختارَ باقیَةً یَدُومُ نَعِیمُها علی فانِیَةٍ لا یَنفَدُ عَذابُها ، وقَدَّمَ لما یَقْدَمُ علَیهِ مِمّا هُو فی یَدَیهِ قَبلَ أن یُخَلِّفَهُ لِمَن یَسعَدُ بِإنفاقِهِ وقَد شَقِیَ هو بِجَمعِهِ. اعلام الدین ، 345

سعادتمند و خوشبخت کسی است که سرای باقی را که نعمتش پایدار است به سرای فانی که عذابش بی پایان است برگزیند و از آنچه در اختیار دارد برای سرایی که بدانجا خواهد رفت پیش فرستد قبل از آنکه آنها را برای کسی گذارد که وی با انفاق آن خوشبخت شود ولی خود او با گردآوردن آن بدبخت شده باشد.



2- السَخِی قَریبٌ مِن الله، قَریبٌ مِن الناس ، قَریبٌ مِن الجنة. بحار الانوار، ج73

سخاوتمند و بخشنده هم به خداوند و هم به مردم و هم به بهشت نزدیک است.



3- السُوالُ نِصفُ العِلم. کنزل العمال

سوال کردن و پسشگری نیمی از دانایی است.



4- السُوقُ دارُ سَهوٍ وَ غَفلةٌ فَمَن سَبَّحَ فیها تَسبیحَةً کَتَبَ اللهُ لَهُ بِها اَلف الف حَسنةٍ. کنزل العمال

بازار سرای فراموشی و غفات است لذا هرکه در آنجا خدا یکبار تسبیح گوید خداوند برایش هزار هزار حسنه می‌نویسد.



5- سَابُّ المُومنِ کَالمُشرفِ عَلی الهَلَکَة. کنز العمال

کسی به مومنان ناسزا و دشنام می‌دهد، همچون کسی است که در معرض هلاکت است.



6- سَمُّوا اولادَکُم اَسماءَ الانبیاءِ. مکارم الاخلاق، ص474

فرزندانتان را به نام انبیا بنامید.



7-سَیدُ القَومِ فِی السَفرِ خَادِمُهُم فَمَن سَبَقَهُم بِخِدمَةٍ لَم یَسبِقُوهُ بِعَمَلٍ اِلا الشَهادَة. کنز العمال

سرور مردم در سفر کسی است که به آنان خدمت می‌کند پس هرکه در خدمت به همسفران خود بر آنان پیشی گیرد هیچ کارشان به پای ارزش او نمی رسد مگر شهادت. کنز العمال


هفت سین قرآن مجید

"هفت سین قرآن مجید"





1- سلامٌ قولاً مِن رَبِّ رحیم.( یس/58)
" از جانب پروردگار [ی] مهربان [ به آنان] سلام گفته می شود."

این ندای روح افزا و نشاط بخش و مملو از مهر و محبت خدا ، چنان روح انسان را در خود غرق می کند و به او لذت ، شادی و معنویت می بخشد ، که با هیچ نعمتی برابر نیست ، آری شنیدن ندای محبوب ، ندایی آمیخته با محبت و آکنده از لطف ، سرتا پای بهشتیان را غرق سرور می کند ، که یک لحظه ی آن بر تمام دنیا و آنچه در آن است برتری دارد.

از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله روایت شده : " در همان حال که بهشتیان غرق در نعمتهای بهشتی هستند نوری بر بالای سرایشان آشکار می شود ؛ نور لطف خداوند که بر آنها پرتو افکنده است.

پس ندایی بر می خیزد که "سلام بر شما ای بهشتیان" ، نظر لطف خداوند چنان بهشتیان را مجذوب می کند که از همه چیز جز او غافل می شوند ، و همه نعمتهای بهشتی را در آن حال به دست فراموشی می سپارند.


2- سلامٌ علی نوح ٍفی العالمین . ( صافات /79)
" درود بر نوح در میان جهانیان."

چه افتخاری از این برتر و بالاتر که خداوند بر حضرت نوح علیه السلام ، سلام می فرستد ، سلامی که در میان جهان و جهانیان باقی می ماند و تا دامنه قیامت گسترده می شود ، سلام خدا توأم با ثناء جمیل و ذکر خیر بندگانش در قرآن کریم ؛ کمتر سلامی به این گستردگی و وسعت درباره کسی دیده می شود ، به خصوص اینکه لفظ " العالمین" معنی وسیعی دارد که نه تنها همه انسانها ، بلکه عوالم فرشتگان و ملکوتیان را نیز در برمی گیرد.


3- سلامٌ علی اِبراهیم . ( صافات/109)
" درود بر ابراهیم."

در آیات پیش از این آیه ، به چگونگی بشارت دادن فرزندی بردبار و پراستقامت بر حضرت ابراهیم ، و جریان دستور ذبح اسماعیل - فرزند ایشان - و تسلیم بودن هر دوی آنها بر این امر به میان آمده است ک پس از یاد آوری این قضایا ، خداوند می فرماید: سلام بر ابراهیم [ آن بنده مخلص و پاک باد.]


4- سلامُ عـَلی موُسی و هارون . (صافات/120)
" درود بر موسی و هارون."

درآیات پیش از این آیه ، خداوند ضمن آیاتی ، جریانات حضرت موسی و هارون را نقل می فرماید:

- ما این دو برادر و قوم آنها را از اندوه بزرگ رهایی بخشیدیم . ( صافات/115)

- ما آنها را یاری کردیم تا آنها بر دشمنان نیرومند خود پیروز شدند . ( صافات/116)

- ما به آن دو ، کتاب آشکار دادیم . ( صافات/117)

- ما آن دو را به راه راست هدایت نمودیم . ( صافات/118)

- ما ذکر و یاد خیر آنها را در اقوام بعد باقی وبرقرار ساختیم . ( صافات /119)

و بعد از یادآوری موارد فوق خداوند برآن دو سلام می رساند.

سلامی از ناحیه پرودگار بزرگ و مهربان.

سلامی که رمز سلامت در دین و ایمان در اعتقاد و مکتب، و در خط و مذهب است.

سلامی که بیانگر نجات و امنیت از مجازات و عذاب این جهان و آن جهان است.


5- سلامُ علی آلِ یاسین . ( صافات/130)
" درود بر پیروان الیاس"

خداوند می فرماید: ما نام نیک الیاس را در میان امتهای بعد جاودان کردیم.( صافات /129)

امتهای دیگر ، زحمات این انبیاء بزرگ ( الیاس وسلاله ی او ) را که در پاسداری خط توحید، و آبیاری بذر ایمان منتهای تلاش و کوشش را به عمل آوردند ، هرگز فراموش نخواهند کرد ، و تا دنیا برقرار است یاد و مکتب این بزرگ مردان فداکار زنده و جاویدان است.

تعبیر به " ال یاسین" به حای" الیاس" یا به خاطر این است که ال یاسین لغتی در واژه " الیاس" بوده و هر دو به یک معنی است ، و یا اشاره به الیاس و پیروان او است که به صورت جمعی آمده است.


6- سلامٌ عـَلیکُم طِبتُم فادخـُلوُها خالدین . ( زمر/73)
" ... سلام برشما ، خوش آمدید ، در آن درآیید [ و] جاودانه [ بمانید]

در این آیه ، خداوند می فرماید که بهشتیان وقتی به بهشت می رسند ، در حالی که درهای آن گشوده شده است ، در این هنگام نگهبانان بهشت ، آن ملائک رحمت به آنها می گویند : سلام بر شما ، گوارا باد این نعمتها بر شما ، داخل بهشت شوید و جاودانه بمانید.


7- سلامُ هیَ حتّی مَطلَعِ الفـَجر. ( قدر/5)
" [ آن شب] تا دم صبح ، صلح و سلام است . "

این آیه ، در توصیف شب قدر است . آن شبی است که قرآن درآن نازل شده و عبادت و احیاء آن معادل هزار ماه است ، خیرات و برکات الهی در آن شب نازل می شود و رحمت خاص الهی شامل بندگان می گردد و فرشتگان و روح در آن شب نازل می گردند.